Bekijk onze Facebook account Bekijk onze Twitter account Bekijk onze LinkedIN account

Over ons

Het ontstaan

Cenergy Group B.V. is in 2003 opgericht door Charlotte van Ommen van Guijlik – Eggink en Gerwin Jonker. Zij hebben elkaar leren kennen in 1997 als collega’s bij een trainings- en adviesbureau en na een periode van individueel zelfstandig ondernemerschap was de tijd rijp voor een samenwerking binnen een nieuwe onderneming: Cenergy Group B.V.

Charlotte en Gerwin geloven in die samenwerking en de praktijk leert dat zij elkaar prettig aanvullen. Hoewel beiden verschillend van karakter zijn, hebben zij veel gemeen: enthousiasme voor opleiding, onderzoek en organisatieadvies, een scherpe blik inzake beleving van dienstverlening én het plezier om met elkaar te bouwen aan de eigen onderneming.

Waar Cenergy Group B.V. in de eerste levensjaren vooral actief was binnen de horeca met opleidingen, is de organisatie nu uitgegroeid tot een internationaal opererend opleidings-, advies- en onderzoeksbureau met enthousiaste medewerkers, vakkundige samenwerkingspartners en een breed scala aan Mystery Medewerkers. Cenergy is actief in de branches Horeca, Retail, Zorg en Welzijn, Zakelijke Dienstverlening, Onderwijs en Overheid.

 

De Cenergy strategie

top-down strategische ontwikkeling organisatie - CenergySteeds meer organisaties beseffen dat klantgerichtheid één van de meest belangrijke en onderscheidende factoren is en concurrentievoordeel oplevert. Klantgericht gedrag is een onmisbaar onderdeel van de succesformule van elke organisatie. Dit gedrag zorgt voor een goede en langdurige relatie met klanten. Bouw daarom aan klantgerichtheid: building hospitality.

Aandacht geven, plezier in je werk, relaties aangaan en verbinden, vertrouwen en leiderschap; het draagt allemaal bij aan het bouwen van hospitality. Want hospitality maakt je onderscheidend, gelukkig én winstgevend. Wij hebben al ruim 15 jaar ervaring in het werken aan klantgericht gedrag binnen organisaties. Onze ervaring leert dat gewenst gedrag binnen een cultuur te ontwikkelen is, door te investeren in:

  • het bepalen van de missie en visie
  • het formuleren van strategische doelen
  • het vastleggen van doelstellingen (een plan dus) en dit werkelijk te doen
  • competentie ontwikkeling van leidinggevenden en medewerkers

We werken volgens het door ons ontworpen strategische model, het Cenergy-zandlopermodel©. “Building hospitality. Wij geloven in hospitality en dat gedrag daarin verschil maakt. Samen bouwen we daar aan, zodat jouw klant het merkt en blij wordt. Het levert op!” Dat is onze missie. We zijn een solide partner in business, die met jou meedenkt én doet. Klanten zeggen dat wij praktijk- en resultaatgericht zijn. Denken en doen betekent dan ook: met veel energie zorgen voor daadwerkelijke implementatie.

 

Samen denken en doen

Wij werken niet vóór een opdrachtgever, wel mét een opdrachtgever. Cenergy denkt én doet graag mee. Want ‘samen’ maakt je sterker. Voor een goed rendement van onderzoek, opleiding en advies is dit een onmisbare houding. Zeker als het gaat over gedragsontwikkeling op het gebied van klantgerichtheid, verkoop en leidinggeven. En dat maakt ieders werk een stuk mooier.

Een gastvrije wereld is een mooie wereld.

Manifest of Hospitality

10 woorden, 10 waarden

Het team