Hospitality onderzoek
Hoe wordt jullie organisatie beoordeeld? Wat is de beleving van de klant, gast of patiënt? Je wilt als organisatie continu blijven groeien. Door regelmatig te onderzoeken hoe de klant jullie dienstverlening ervaart, krijg je inzicht in wat er verbeterd kan worden. Hiermee kun je vervolgens concrete stappen zetten en jullie diensten of producten nog beter aan te bieden.
Cenergy helpt organisaties met het bevragen van klanten. Onze bewezen onderzoekstechnieken en praktische tools leveren hele concrete resultaten op. Met deze waardevolle informatie gaan we vervolgens aan de slag.
Bij ons staat het doen van onderzoek nooit op zichzelf. Het maakt onderdeel uit van een integraal adviestraject. Daarom gaan we eerst met jullie in gesprek om te onderzoeken waar jullie behoefte precies ligt. Op basis daarvan stellen wij het meest effectieve onderzoek voor. Bovendien adviseren we welke vervolgstappen jullie kunnen nemen naar aanleiding van de uitkomst van het onderzoek. Van inzicht naar actie!