Bekijk onze Facebook account Bekijk onze Twitter account Bekijk onze LinkedIN account

Mystery Onderzoek

Hoe ervaart een klant jouw dienstverlening?

Cenergy meet dit door belevingsgericht onderzoek. We noemen dit zo, omdat de beleving van een klant, gast, cliënt, patiënt, boeker, beller, mailer, chatter etc. in kaart wordt gebracht. Het voordeel is dat je zo inzicht hebt in wat goed gaat en wat beter moet. Wij meten dit zowel op product- en omgevingsniveau, als op gedragsniveau. Vooral in dat laatste is Cenergy gespecialiseerd: het zijn immers de mensen die verschil maken!

Sinds 2003 voert Cenergy Mystery Onderzoek uit en er zijn ondertussen diverse onderzoeksmethoden ontwikkeld. Dit zijn onder meer Mystery Visits, Mystery Calls, Mystery Mails en Website Bezoeken. Hoe klantgericht komen jouw medewerkers over? En waar laten ze wel of niet commerciële kansen liggen? Met de resultaten uit de praktijk van werkelijke klanten kun je je dienstverlening aanscherpen. Meer weten? Neem dan contact met ons op.

Klik hier voor een voorbeeldverslag van een Mystery Visit.

Meer voorbeelden van trajecten? Bekijk ook onze klantcases!

Klik hier voor een voorbeeld van een Infographic, een ‘visuele samenvatting’ van een Mystery Onderzoek: handig om op te hangen, zodat medewerkers er mee bezig zijn…

Onze onderzoeksmethoden:

De voordelen van Mystery Onderzoek door Cenergy: