Bekijk onze Facebook account Bekijk onze Twitter account Bekijk onze LinkedIN account

Media Monitor

Een Media Monitor laat zien wat er in nieuwsmedia, print en online, en op sociale media wordt gezegd. Over jouw onderneming of over onderwerpen die voor jou belangrijk zijn. De aantallen berichten worden realtime en doorlopend in kaart gebracht. Je ziet het dus meteen wanneer jouw onderwerp actueel is. En of er positief of negatief over wordt geschreven. Zeer inzichtelijk en een ‘must’ voor het meten van commerciĆ«le acties en marketingdoelen! Zo zien de basisgegevens van de monitor voor het woord ‘hospitality’:

Hospitality_monitor

Je ziet het aantal keer dat ‘hospitality’ voorkomt in de media. Een uitgebreide analyse laat je zien via welke media dat gebeurt. Ook lees je in de grafiek het sentiment: positief in het nieuws of negatief.

Hoe wordt er over jouw organisatie gesproken op Twitter, Facebook, LinkedIN en andere online media? En in off line media? Hoe vaak wordt jouw organisatie genoemd na een marketing actie? Meten is weten, dus monitor de media en meet jouw resultaat!