Bekijk onze LinkedIN account

Klantgerichtheid

Sommige noemen het hospitality, anderen gastvrijheid, klantgerichtheid, servicegerichtheid, klantvriendelijkheid, patiëntgerichtheid of bewonerstevredenheid. Hoe je het ook noemt, het is essentieel om jouw doelgroep een positieve ervaring te bezorgen om ze aan jullie organisatie te binden. Met onze trainingen helpen wij je om het contact met de ontvanger van jullie dienstverlening (oftewel; de klant, gast, bezoeker) te verbeteren. Wat zijn de verwachtingen van de klant? En hoe maak je deze waar, of overtref je die zelfs? Het gedrag van jouw medewerker is bepalend voor een klantgerichte organisatie. En gedrag is aan te leren!

Wij bieden deze trainingen klantgerichtheid aan:
– Klantgericht Denken en Doen
– Klantgericht Telefoneren
– Voorbeel(dig) Gedrag
– Attentie Gasten in de Zaal
– Bezoekersgericht zijn op de Beurs
– Patiëntgerichtheid in de Praktijk
– Omgaan met Klachten en Bezwaren
– Omgaan met Agressie (met acteur)
– Excellente Commerciële Dienstverlening
– Jouw rol in servicegerichtheid
– Innovatie en Gastheerschap
– Workshops do’s en don’ts in klantbenadering
– Belevingsgericht presenteren
– Training hospitality: wat merkt de klant?
– Training Zakelijke Etiquette en Omgangsvormen
– Workshop Tafel Etiquette
– On the job coaching
– Meet the guest: een persoonlijke ontmoeting met echte klanten