Bekijk onze Facebook account Bekijk onze Twitter account Bekijk onze LinkedIN account

Klantgerichtheid

Werken aan hospitality? Of klantgerichtheid, servicegerichtheid, klantvriendelijkheid, gastvrijheid, patiëntgerichtheid, bewonerstevredenheid of welk woord je er ook aan verbindt? Een klantgerichte organisatie.
Wij helpen om het contact van de medewerkers van de organisatie met de ‘ontvanger van dienstverlening’ (oftewel; de klant, gast, bezoeker) naar het juiste niveau te brengen. Wat zijn de verwachtingen van de klant en hoe maak je deze waar, of overtref je die zelfs? Het gedrag van jouw medewerker is bepalend voor een klantgerichte organisatie!

Een ‘greep’ uit onze trainingen klantgerichtheid:

Aanvullende mogelijkheid: ‘Meet the guest’

Als je wilt weten hoe de klant jouw organisatie ervaart, dan kan Cenergy ervoor zorgen dat je de klant persoonlijk ontmoet. Denk aan een interactieve sessie met het personeel van jouw organisatie. Werknemers kunnen ‘on the spot’ vragen stellen aan hun klant, feedback krijgen en ervaringen uitwisselen. Het voordeel hiervan is dat je direct in gesprek gaat met de klant en je hoort wat hij ziet, voelt en ervaart. Wij regelen het!