Bekijk onze Facebook account Bekijk onze Twitter account Bekijk onze LinkedIN account

Hospitality Scan

Eén van onze Cenergy concepten is de Hospitality Scan. De eerste indruk van jouw organisatie wordt beoordeeld, met een focus op commercialiteit.

Met de Hospitality scan heb je een duidelijk beeld van de beleving van klantgerichtheid én met name de commerciële vermogens van je organisatie. Bedoeld voor onder meer hotels, restaurants, vakantieparken, campings, jachthavens, musea, pretparken en elke andere organisatie die klanten wil aantrekken én het bestedingspatroon van klanten wil verhogen.

De Hospitality scan bestaat uit een Mystery Call, een Mystery Mail en een Website Bezoek. Je ontvangt een duidelijk verslag met positieve punten en verbeterpunten. Ook volgt er een adviesgesprek. Zo bespreken we hoe je de goede punten borgt en hoe je werkt aan de kansen. Daarbij worden de eventuele ‘afhaakmomenten’ gedeeld: recensiescijfers op internet, gebruikersgemak van je website, bereikbaarheid / deskundigheid / vriendelijkheid in e-mail- of telefooncontact. Je weet precies waar kansen liggen én weet hoe je die grijpt.

Wil jij naar meer upgrades, een hogere bezetting en meer rechtstreekse boekingen? Zorg dan dat de eerste indruk van jouw onderneming klopt! Daarna helpen wij jou en jouw organisatie verder om meer klanten door een kloppende eerste indruk ‘binnen te halen’!