Bekijk onze LinkedIN account

Gesprekstechnieken & Communicatie

Communicatie is veel meer dan praten alleen. Non-verbale communicatie is net zo belangrijk! Hoe zijn de communicatieve vaardigheden binnen jouw organisatie ontwikkeld? Hoe spreek je elkaar aan en hoe voer je bijvoorbeeld een slecht-nieuwsgesprek?
Wij helpen je bij het professionaliseren van jouw communicatie, zowel extern als intern. Door aandacht te besteden aan communicatie wordt vaak een cultuurverandering in gang gezet. Daarbij wordt eerst naar het concrete gedrag gekeken, dan worden er afspraken gemaakt en vervolgens spreek je elkaar erop aan.

Onze trainingen en workshops (zowel één op één als in teamverband):
– Gesprekstechnieken
– Goed in gesprek: functionerings- en beoordelingsgesprekken
– Goed in gesprek: Werving en Selectiegesprekken
– Goed in gesprek: Slecht-nieuwsgesprekken
– Goed in gesprek: Exitgesprekken
– Effectief Vergaderen
– Professioneel Presenteren
– Solliciteren vol zelfvertrouwen
– Teambuilding workshops
– Interne Klantgerichtheid – Collegialiteit
– Aanspreken van elkaar
– Werken en Versterken (outdoor)
– Persoonlijke presentatie & profilering; Imago building met non-verbale communicatie door authentieke en professionele uitstraling